onsdag, 10 februar 2021 21:23

Hjelp til digitalisering av skisser/romplan i turnhall

Styret i HTF jobber videre med å detaljerer våre ønsker og behov ifm. turnhallprosjektet vårt, og skal nå forsøke å visualisere vårt forslag til rominndeling og innredning av turnhallen. Vi er derfor på utkikk etter noen som kompetanse på, og evt. tilgang til tegneprogram, og som har tid og lyst til å bidra til dugnaden og sikre fremdrift for prosjektet nå i vår.

Jeg antar at arkitekter, tekniske tegnere, designere og sikkert mange ingeniører mv. kan sitte på slik kompetanse. Jobben dreier i seg i første omgang om å legge inn enkle manuelle skisser av rominndeling i et digitalt program, slik at disse enklere kan endres gjennom prosjektarbeidet med kommunen.

Kan du bidra med dette, eller kjenner noen som kan gjøre det, er det fint om du tar kontakt med meg på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., tlf 92014668 eller via Spond.

Kom igjen – hiv deg med!